EQUINOXR

I saw you this morning.
今晨 我遇见你
You were moving so fast.
而你却匆匆离去
Can't seem to loosen my grip
可我却念念不忘
On the past.
那些逝去的时光
And I miss you so much.
我是如此思念你
Theres no one in sight.
却再也追不回了
And were still making love
可我们过去的恩爱依然
In My Secret Life.
在我的内心深处

I smile when Im angry.
我用微笑掩饰愤怒
I cheat and I lie.
我会欺骗和说谎
I do what I have to do
我身不由己
To get by.
只为苟且偷生
But I know what is wrong.
但我知道什么是错
And I know what is right.
也知道什么是对
And Id die for the truth
也愿为真理去死
In My Secret Life.
在我的内心深处

Hold on, hold on, my brother.
坚持,坚持,我的兄弟
My sister, hold on tight.
我的姐妹,一起坚持
I finally got my orders.
我终将冲破困境
Ill be marching through the morningMarching through the night,
冲破黑夜 冲破黎明
Moving cross the borders
穿越我内心的藩篱
Of My Secret Life.
在我的内心深处

Looked through the paper.
看破纸样的红尘
Makes you want to cry.
令人黯然泪流
Nobody cares if the people
没有人关心谁
Live or die.
是活着还是死去
And the dealer wants you thinking
神赐予了你思想
That its either black or white.
它明辨黑白
Thank God its not that simple
感谢上帝 它不是这么幼稚
In My Secret Life
在我的内心深处

I bite my lip.
我咬紧双唇
I buy what I'm told.
我一言不发
from the latest hit to the wisdom of old.
听从了所有的教诲
but I'm always alone and my heart is like ice and it's crowded and cold,
但是我的内心却一直充满孤独与无助
in my secret life.
在我的内心深处

评论

© EQUINOXR | Powered by LOFTER